LAATULUPAUS


Satakunnan Palvelutaksi Oy tarjoaa aikataulunmukaisia reittiliikennepalveluja, sekä sopimusperusteisia kuljetuksia pääosin Satakunnassa.

Tarjoamme myös tilausliikennettä linja-autoilla asiakkaiden tilausten mukaisesti Suomessa.

Muita joukkoliikenneluvan vaativia kuljetuksia suoritamme kuljetusten tilaajien vaatimusten ja sopimusten perusteella.

Käytössämme on erikoisvarusteltuja linja-autoja mm. pyörätuoli- ja paarikuljetuksiin.

Arvostamme:

- Asiakkaita ja asiakkaiden tarpeita

- Henkilöstöä ja henkilöstön ammattitaitoa

- Laatua

- Innovatiivisuutta

- Kannattavuutta

- Ympäristön huomioon ottamista 


Tiedot reiteistä ja aikatauluista aikataulut löytyvät yrityksemme internetsivuilta www.satakunnanpalvelutaksi.fi  sekä Oy Matkahuolto Ab:n internetsivulta www.matkahuolto.fi.

Sopimusperusteisten kuljetusten reitit ja aikataulut ja niistä ilmoittaminen sovitaan aina erikseen tilaajan kanssa.

Hyväksymme maksuvälineenä kaikki Matkahuollon lipputuotteet, pankkikortit sekä käteisen rahan. Luottokorttien kelpoisuudesta sekä lipputuotteista löytyy ajantasaista tietoa Oy Matkahuolto Ab:n internetsivuilta.

Henkilöstömme on ammattitaitoista ja asiakkaittemme kokema hyvä palvelu sekä turvallisuus ovat tärkeimmät henkilöstön toimintaa ohjaavat tekijät.

Koulutamme henkilökuntaamme ammattitaitovaatimusten mukaisesti.

Kaikkia kuljettajiamme koulutetaan asiakaspalveluun, turvalliseen ympäristöä säästävään ajotapaan sekä ensiapuun ja erityisryhmien kuljetuksiin.

Eri kuljetuksissa käytämme kulloinkin tarkoitukseen parhaiten sopivia autoja.

Kuljettajamme auttavat liikuntarajoitteisia ja muitakin matkustajiamme autoon nousemisessa ja autosta poistumisessa.

Asiakkaiden tyytyväisyys on toimintamme perusta.

Seuraamme asiakaspalautteita ja korjaamme niiden perusteella toimintaamme.

Palautetta toiminnastamme voi antaa parhaiten sähköpostitse osoitteeseen satakunnan.palvelutaksi[at]gmail.com. Jos sähköpostipalautteen antaminen ei ole mahdollista on palautetta mahdollista antaa myös puhelimitse sekä kirjallisesti postin välityksellä.

Palautteet käsittellään viipymättä ja niihin vastataan nopeasti.

Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutetun välittömän haitan.  Korvauskset sovitaan tapauskohtaisesti.


Harjavalta 29.8.2017